Med en denne nonverbale, syrede komedie med inspiration fra H.C. Andersens Nattergalen, stiller Det Olske Orkester skarpt på den moderne verdens digitalisering og den menneskelige fremmedgørelse, der kan følge i dens kølvand.
Vi har vænnet os til det. Forhold uden fysisk kontakt. Uden kropslig konsekvens. Vi stirrer ind i en lysende skærm og siger vi er i kontakt med andre mennesker.
Opsætningen kan opleves i Kom-Bi den 15. oktober kl. 19.30.
Arrangør: Syddjurs Teaterforening.
Pris: 150,- kr. på GoSyddjurs.


