Denne 3. søndag i advent synger vi julen ind, mens vi spiser æbleskiver og drikker gløgg.
Der er både voksen- og børnegløgg, og selvfølgelig masser af godt humør og julestemning.

Arrangementet er gratis, uden tilmelding og alle er velkomne. Vi glæder os til at se jer!


